Trening na dziś!

Kwi 29 2020

Zaczynamy od rozgrzewki ogólnorozwojowej i stretchingu dynamicznego – czas ok. 8-10 minut.

WYTRZYMAŁOŚĆ I SIŁA

https://www.facebook.com/watch/?v=1839515302845502

W tym filmie pokazano serię 4 ćwiczeń wzmacniających. Wykonujemy dwie serie.

KOORDYNACJA

https://youtu.be/7LX5Dze1It0

W tym filmie pokazano serię 15 ćwiczeń, aby zwiększyć szybkość i koordynację twoich nóg. Każde ćwiczenie powtórz dwa razy.

ZAJĘCIA Z PIŁKĄ

1)      https://youtu.be/IqsaHsFyPss

Przedstawiamy 11 ćwiczeń, aby poprawić kontrolę nad piłką i zwiększyć kreatywność zawodnika przy użyciu niewielkiej przestrzeni. Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę.

2)      https://youtu.be/MuKP9USJX0Y

Przedstawiamy 11 ćwiczeń, aby poprawić kontrolę nad piłką i zwiększyć kreatywność zawodnika przy użyciu niewielkiej przestrzeni. Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę.

3)      https://youtu.be/uG0-1FEh4eI

Przedstawiamy 11 ćwiczeń, aby poprawić kontrolę nad piłką i zwiększyć kreatywność zawodnika przy użyciu niewielkiej przestrzeni. Nad każdym ćwiczeniem pracujemy minutę.

Trening kończymy stretchingiem statycznym – czas ok. 8-10 minut.